torsdag 17 maj 2012

Tur att ingen vet sanningen. Sanningen är ju tyvärr alltid värre...

We are going to work in a bait shop in Australia for 3 WEEKS!!! Förstår ni vad som kan hända under dessa 3 veckor? Vi kan få lära oss surfa, hitta några riktigt heta killar, bryta tummarna, välta med kajaken, bli mördade, kidnappade eller uppätna av en haj.... alltså vi kommer ha det så jävla kul vad som än händer... åtminstone (om vi överlever) skratta åt det efteråt ;).
Hur som helst, vi vet vad vi ska göra och vart vi ska vara dom tre första veckorna då vi kommer till Australien. Så att vi inte kommer dit som två helt bort sprungna små flickor (som vi faktiskt är.. i vissa ögon). Skickade ett bekräftelse mail till den här Neil som ska vara vår chef och sa att han kan boka in oss för februari. Nej nu smäller jag av... fatta vad kul det kan bli :)!


Bland det värsta som kan hända på den här resan är ifall någon (när vi är i Asien) smugglar i droger i våra väskor... och så åker vi dit för det. Alltså sitta av 20 år i ett fängelse i Thailand har jag ingen större lust med. Kom nämligen och tänka på det här häromdagen då jag skulle sova... vilket ledde till att jag inte kunde somna. Har ju drömt om att jag och Sofie köpte 1,5 KILO (läsa KILO) hasch i London och blev nästan tagna av polisen. Hur det kommer sig att jag drömde det har jag ingen jävla aning om. 
Den stora frågan är ju... HUR I HELVETET KOMMER DETTA ATT SLUTA?!! Vet inte om jag vill vara med och veta slutet... skoja!!! Såklart jag vill!




Ha en sådär lagom härlig dag... NU =-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar